Pages

7 Jul 2014

HADELISTE - DE SMÅ TING EDITION

Hverdagens irritationsmomenter. Enjoy (eller måske lige det modsatte?)...




1. Matadormix. Hvad er pointen i denne klassiske slikblanding, når halvdelen af posens indhold består af Labre Larver? Er der overhovedet nogle mennesker, der gider æde det skidt? Jeg tror aldrig jeg har hørt ordene "Labre Larver? Ej, hvor lækkert; det er mit yndlingsslik!" Knap så labert.

2. Folk, der ikke kan kende forskel på noget og nået. Det samme gælder sgu og sku', for og får, hva' og var, and the list goes on and on... 

3. Den danske sommers luftfugtighed. Det er som om, at det sekund kalenderen siger sommerferie, så står den på overskyet himmel, nogle og tyve grader og ren regnskovstilstand. Det er lummert, men ikke på den frække måde. 

4. Folk, der skriver "first like" på Instragram og Facebook. Hvorfor gør I det? Hvad får I ud af det? Magen til tabermentalitet skal man lede længe efter. 

5. El-regninger. Begrundelse behøves vel egentlig ikke. 

6. Den gennemsnitlige levetid for et smartphone-batteri. Det er ikke særlig dope at skulle have sin oplader med alle vegne, in case, at telefonen løber tør for strøm. Hvilket den gør. På 2 sekunder. Man savner næsten sin Nokia 3310.

7. Radioreklamer. Én ting er almindelige reklamer; de er lige til at holde ud, da der engang var et geni, der opfandt muteknappen, men radioreklamer, I can't even... 

8. Invitationer til spil på Facebook. Nej, jeg vil ikke spille Farmville. Jeg vil heller ikke hjælpe dig videre i Candy Crush og jeg vil da slet ikke spille SongPop. Blokér, blokér, blokér! 

9. Silverlight Plugin. Verdens mest ustabile opfindelse. Skidtet virker stort set aldrig. I need my Netflix, dammit! 

10. Hemmeligt nummer. Enten er du telefonsælger eller også må du tilkendegive dig selv. Jeg tager den i hvert fald ikke. 




2 comments:

  1. Du sender bare de labre larver herover, gør du!

    - Anne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Du skal være så hjerteligt velkommen! ;)

      Delete

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!