Pages

21 Mar 2014

THE POWER OF TELEVISION

I kender det sikkert godt; når man bliver hevet ind i en serie og sluger afsnit efter afsnit som gjaldt det liv eller død. Jeg er seriøs serieholiker helt uden planer om afvænning! Men når jeg nørder en serie lidt for intenst, er der altid visse aspekter af indholdet i serien, som jeg får ustyrligt lyst til at overføre til mit eget liv. Her er nogle eksempler:

Mad Men giver mig lyst til at kæderyge (mere end jeg gør i forvejen) og drikke whisky on the rocks. 
Alt dette selvfølgelig iført et outfit, der er Joan Holloway værdigt. 























Gilmore Girls giver mig lyst til at søge ind på Yale og leve af junk food og kaffe i kvalmende mængder. 

























X-files giver mig lyst til at blive enten a) loony eneboer-type, der bruger sin fritid på at jagte UFO'er og forsøge at hacke sig ind i diverse regerings-databaser, eller b) droppe uni og blive badass FBI-agent med store skulderpuder og lange trenchcoats. 

























New Girl giver mig bare lyst til at få pandehår. Igen igen igen igen! 



















Jersey Shore giver mig vist bare lyst til at læse en bog. 

























Family Guy giver på den ene side lyst til at skyde knoppen af mig selv og på den anden side latterkramper af karat. 
Hold kæft, jeg elsker Family Guy. Roadhouse!
































No comments:

Post a Comment

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!