Pages

16 Feb 2014

I AM NOT YOUNG ENOUGH TO KNOW EVERYTING



































I fredags kunne jeg sætte endnu et hak i tavlen.
I mit år som 22-årig har jeg:


  • Drukket rigtig mange øl.
  • Ligeledes kaffe.
  • Røget faretruende mange cigaretter.
  • Skilt mig af med nogle dårlige vaner.
  • Tabt 20 kg.
  • Startet med at træne.
  • Været for doven til at træne.
  • Drukket mere kaffe i stedet for at træne.
  • Været til Copenhagen Fashion Week.
  • Undret mig over Copenhagen Fashion Week.
  • Mødt nye, søde mennesker.
  • Fået stukket noget metal i næsevæggen (forsinket teen-oprør pt. 2?)
  • Brokket mig.
  • Været til 4 eksaminer.
  • Bestået 4 eksaminer. Nogle mere eminent end andre.
  • Været på stadion for første gang i alt for lang tid.
  • Stresset.
  • Elsket, grædt og grinet.
  • Besøgt Edinburgh.
  • Fået min første rynke (seriøst, allerede?!)
  • Udforsket hele den der iværksætterverden.
  • Fået læsebriller (jeg aner et mønster...)
  • Drukket flere øl.
Og her er vi så nu. Et år ældre, men ikke ét år klogere. Bring it on, 23!


2 comments:

  1. Ej hvor er det altså bare et alt for hyggeligt indlæg, og generelt bare en hygge krog, du har dig her!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak! Jeg er glad for, at du synes der er hyggeligt her i min lille boble ;)

      Delete

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!