Pages

24 Jan 2014

TANKESTREGER

Hov nej, vent, hvad sker der? To indlæg på én dag?! Det må være en fejl. 
Det er det såmænd ikke, jeg har bare ferie fra uni og gode mængder tid til rådighed. Blog-amok! 

Jeg ville bare lige tippe om (og rose) nogle søde tegnedamer, der huserer ude i blogosfæren. 
I give you: Stine, Nadia, Maren og Kristina!




Stine har jeg jo egentlig blogget om før, men hun kommer altså også lige med her.
Hop over på Stinestregen og følg med i hendes finurlige univers. 

Nadia tegner sig selv som en gravhund og er hylende morsom. 
Jeg er forholdsvis ny på HverdagsNadia.dkmen der er altså fedt!

Maren er dybt genial! Jeg er vild med, at hun ikke giver en skid, og at hun
siger hvad der passer hende. Jeg er altid flad af grin ovre på Marens Blog.
Kristina tegner sig liv fra en gård på Lolland, med nogle hunde og en mand.
Umiddelbart ikke det mest actionpacked tema, men det er de sjove påfund og
tanker Kristina har, der gør bloggen virkelig sjov og selvironisk.
Sikke eventyr Kristina kan komme på, med en smule fantasi. 

No comments:

Post a Comment

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!