Pages

21 Nov 2013

AREN'T YOU A LITTLE SHORT FOR A STORMTROOPER?


Jeg er endnu en gang blevet forkælet lidt af CoolStuff.dk og denne gang faldt valget på en Stormtrooper badekåbe, som jeg har haft i kikkerten, siden den kom på shoppen. Og hold nu op, hvor er den egentlig sej!

Valget stod mellem Boba Fett, Chewie og Stormtrooper, da jeg allerede har en Jedikåbe. Den er dog en smule stor til mig, da jeg er en lille skid, så da jeg snubler rundt i den, er det oftest min kæreste, der får lov at låne den. De nye kåber er heldigvis kortere og det passer hobitten herovre mægtig fint!




Så hvis du kender en Star Wars-nørd, så må det her absolut være årets cooleste julegave. Og ellers kan du finde mange flere her!

1 comment:

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!