Pages

8 Aug 2013

20 SPØRGSMÅL TIL PROFESSOREN



Åh nej, endnu et af de der indlæg med random facts om en selvoptaget blogger, der er pænt glad for eget selv! Men hey! Min blog - mit enevælde! (Indsæt selv ondsindet skurke-latter efter behov.) Forresten tyvstjålet fra Miriam!


1. Kan du lide kinesisk mad? Ja, men jeg spiser det ikke længere, da det desværre ikke passer ind i min kost. Aaalt for meget fedt, kulhydrater og friture. (Hvem sagde frelst?)

2. Kan du lide kaffe? JA! Nuff said.

3. Sover du på en speciel måde? Mest på siden, tror jeg..

4. Kan du spille poker? Næh. Burde nok få det lært en eller anden dag. Men pokerfjæset har jeg på plads!

5. Vil du have børn? Ja, når tiden er til det. Jeg glæder mig, men jeg er ikke klar endnu.

6. Har du nogensinde været i en ambulance? Nej. (7-9-13, banker på noget træ, kaster med noget salt osv..)

7. Foretrækker du havet eller en pool? Jeg er klor-intolerant, så jeg er fan af saltvand, men en udendørs pool uden for meget klor er også skønt. Svømmehal er no-go.

8. Hvad bruger du flest penge på? Træls (man er vej jyde) voksenting som husleje, el, varme osv.. Og smøger.

9. Hvilket TV-program eller serie er din favorit? Sådan all time favorite? X-files! Ellers er jeg også nede med Top Gear, Gilmore Girls, Fringe, Modern Family, BBC's naturdokumentarer og meeget mere.

10. Hvem er den sjoveste person, du kender? Ej, jeg kender fandeme mange sjove mennesker. Nogle af dem er sjove med vilje, nogle andre.. jaeh..

11. Hvordan er din ringetone? CTU's ringetone fra 24 timer!


12. Ejer du noget tøj, fra da du var barn? Ja! Jeg har i hvert fald min første fodboldtrøje, der blev købt første gang jeg var i Italien. Del Piero, of course! Han var min helt dengang. Ham og Edgar Davids. (Behøver jeg sige, at jeg var Juve-fan?)

13. Beskriv en ting, som er rød, som er tæt på dig? Osis Dust It i miniudgave.

14. Flirter du meget? Det kommer an på, hvad der kaldes at flirte. Jeg prøver da at være sød og lidt mystisk. Men aggressiv flirten hører mine singledage til og dem er jeg heldigvis ovre for lang tid siden.

15. Ved du hvordan, man skifter dæk på en bil? Kan vi springe den her over? Nej? Hmm..

16. Hvilken bog var den seneste du læste? Jeg er i gang med De Besatte af Dostojevskij (årh, blær på den højkulturelle måde!) og før det læste jeg Anne Franks Dagbog.

17. Læser du avis? Ja, når mine forældre, der holder Weekend Avisen og Information har mulighed for at give nogle måneders gratis abonnement til mig.

18. Synger du i bilen? Ja, men kun når jeg kører alene. I ved, for andres skyld, ikk?

19. Kan du danse tango? Altså, det bilder jeg mig selv ind. Men jeg har aldrig lært det rigtigt.

20. Er du glad?  Det meste af tiden; ja. 

4 comments:

  1. Jeg griner endnu over gif'en øverest!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    ReplyDelete
  2. Jeg synes altså at den her slags indlæg er ret hyggeligt (:

    - Kit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det synes jeg bestemt også! :)

      Delete

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!