Pages

11 Jul 2013

Aldrig gå ned på udstyr - Summer edition

1. Stack-Cup    2. Isterningekugler    3. Iskageforme    4. Citrus Zinger
Sponsoreret indlæg.
Skal du, ligesom mig, bare være hjemme i Danmark henover sommeren? Så kan man jo lige så godt få det bedste ud af det! Hvis du har lyst til at lire din sommer lidt op, så er CoolStuff.dk et godt bud. Jeg har skrevet om CoolStuff.dk før og jeg er helt vild med deres Star Wars items, men de har også en masse andre sjove gadgets. Her er mit bud på nogle, der kan gøre din sommer en lille smule sjovere.


Om sommeren skal man huske at drikke nok vand (eller i hvert fald på de få varme dage vi har her i lille DK) og her er Citrus Zinger ret genial. Du fyrer bare en halv citrusfrugt i den indbyggede presser og så har du lækkert citrusvand, som du kan tage med rundt! 


Personligt er jeg ret vild med sjove isterninger i forskellige former og farver, så derfor elsker jeg de her runde isterningeforme ret meget! Hvor fine er de ikke lige?


Hvis du ikke gider at bruge en formue på sandwich-is fra butikkerne kan du bare lave dine egne med nogle cookies og noget is. For en sundere version kan man afprøve Casseys Cheap Clean Eats variant her! Og med de her smarte og søde isforme bliver det ikke meget nemmere. Plus en god gang show off-faktor når du byder gæsterne på hjemmelavede iskager! 


Tag et kig på deres side. Det kunne jo være du faldt over noget du slet ikke har brug for, men bare ikke kan leve uden! 

3 comments:

  1. Den der citrus-zinger er da virkelig smart :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ikk? Jeg synes faktisk den er ret genial :)

      Delete
  2. Haha, virkelig sejt udstyr man kan få derinde! Det kunne jeg have meget sjov med :p

    ReplyDelete

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!