Pages

3 Jun 2013

MENING MED GALSKABEN







                                                                                                    
Før i tiden hed bloggen Heels & Hoodies. Det skulle egentlig repræsentere to sider af mig. Den tøsede, der er vild med sko, make up, tøj og cosmopolitans og så den mere drengede, der er til sci-fi, fodbold, fadøl og plat humor. Men jeg kunne aldrig rigtigt forene mig med det blognavn. Det var bare lidt for cheesy. Så jeg ændrede det til The Slightly Darker Side. Det er selvfølgelig en Star Wars-reference og skal måske sige noget om, at dette ikke er en blog fyldt med candyflossmentalitet, dagens outfit-billeder og mit-liv-er-perfekt-indlæg. Der er en lille smule mørkere herovre og der er plads til at råbe RØV rigtig højt, hvis man lige har brug for det. Men samtidig er det ikke bare The Dark Side, da det hele heller ikke skal opsluges af negativitet og brok. Hurra for at se på de positive ting, men fandeme også hurra for at kunne sige, hvis man er utilfreds, sur, ked af det eller bare har en dårlig dag!


No comments:

Post a Comment

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!