Pages

9 Apr 2013

Mission fitness-psykopat update

Hej for fanden(!)

Okay, egentlig lovede jeg, at bloggen ikke ville lide under min nylige livsstilsændring, men hvornår holder jeg egentlig noget jeg lover, når det kommer til bloggen? (Og prisen for årets mest utjekkede blogger går til...) Her kommer alligevel en liiille update.

Generelt går jeg ind for forskellighed. Jeg værdsætter det endda. Jeg ser oftest skønheden i de små "fejl." En skæv tand, fregner, bad ass-ar, you name it.. Jeg synes det giver karakter og personlighed. Ligeledes er jeg stor fan af diversitet i størrelse. Jeg synes ikke der er noget, der som udgangspunkt er pænere eller mere rigtigt end noget andet. Jeg er umådeligt træt af alle de der "strong is the new skinny", "plus size is the new skinny" og så videre og så videre.. Vi er sgu allesammen forskellige og hvor ville det være dødssygt, hvis vi allesammen skulle veje det samme, måle det samme og ligne hinanden. Nogle har kurver, nogle har muskler, nogle har fremtrædende kraveben og thank god for det! 

Mit mål er at blive sund! Det er jeg ikke lige nu og det er jeg ikke tilfreds med. Jeg er ikke typen, der er stolt af min størrelse på "hey girl, hey"-måden. Fordi i min verden og for mig personligt ville det være et nederlag. Det ville være at give op og acceptere at sådan er det bare og så må det være sådan. For fandeme nej! Don't get me wrong - jeg vil ikke af med mine kurver! Dem er jeg umådeligt glad for, men altså kun dem, der sidder de rigtige steder. Jeg vil være stærk, sund og slank, fordi det er der jeg har det bedst med mig selv. Dette er ikke en reprimande til nogen som helst, ej heller er det en universel sandhed, men blot min opfattelse. 

Jeg har haft en rigtig god uge. Jeg har spist sundt, drukket masser af vand, trænet 6 (!!!) gange og været pissemotiveret! Lørdag endte jeg i byen, hvor jeg egentlig bare lige skulle have drukket nogle øl med en veninde, men endte med først at være i seng ved seks-tiden.. Puha! Men alt i alt har jeg haft en god start og jeg er meget motiveret til at blive ved, da jeg allerede kan se og mærke forbedringer ved min krop og min kondition. Yay! 

Hvordan er jeres forhold til kost, motion og kropsidealer? Er det noget I tænker på derude bag skærmen, eller er I ligeglade? 

Fortsat god tirsdag! Kys!  


1 comment:

  1. Jeg forsøger at leve så sundt som muligt og er også begyndt at løbe træne :-) Du har forresten mulighed for at vinde et gavekort på 300,- til KANT smykker på min blog. Du deltager her hvis du har lyst: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/04/konkurrence-kant-by-rahbek.html

    Knus Stine

    ReplyDelete

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!