Pages

19 Apr 2013

A long time ago in a galaxy far, far away...





Sponsoreret indlæg

Jeg er så dejligt priviligeret, at jeg fik lov til at vælge lidt gode sager fra CoolStuff.dk og jeg valgte selvfølgelig to store Star Wars plakater, der er genoptryk af de originale fra 77. Der er bare noget ved gamle filmplakater, der er helt fantastisk! De pryder nu en væg i vores stue, dog ikke i rammer endnu. Skal lige have erhvervet mig sådan nogen. Det er som om jeg er blevet for gammel til bare at have dem hængende med noget dobbeltklæbende tape a la teenage-værelse, som de gør lige nu. Hmm... Nå, men pæne - det er de altså! Find dem her!

CoolStuff.dk har så mange fede gadgets og spøjse dimser, som du slet ikke har brug for, men bare MÅ eje. Måske nogen kan huske min jedi badekåbe, som også er en gave fra CoolStuff? Jeg elsker den stadig. (Det gør min kæreste også!) Næste gang jeg skal købe noget derfra skal det helt sikkert være et LEGO x Star Wars vækkeur! Så bliver det altså ikke meget bedre! Man kan få alverdens ting, selv tandpasta med baconsmag? Wtf...

Tjek det ud! Du finder helt sikkert noget, du ikke kan leve uden...

9 comments:

  1. Jeg er faktisk lidt skuffet over, du ikke valgte lys-sværd spisepindende ;) Men hold op, hvor er plakaterne også fede!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, de er også fede! Men jeg har haft kig på plakaterne længe, så det gav lidt sig selv :) Jeg må også have de to andre på et tidspunkt!

      Delete
  2. Hvor er de dog fede de plakater! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ikke?! Jeg er helt vild med dem :)

      Delete
  3. Love love love!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    ReplyDelete
  4. De er jo super cool de plakater! ville ikke have noget imod, hvis de hang hjemme i min lejlighed - thumps up! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. De er simpelthen så fede! Glæder mig til at få dem i rammer! :)
      De er jo heldigvis heller ikke så dyre, så go for it! :)

      Delete
  5. Hvor er de fine og rå - elsker retro farverne (:

    - Kit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg er også helt vild med retro looket, de giver! Der er bare noget over måden de lavede filmplakater på tilbage i tiden :)

      Delete

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!