Pages

26 Jan 2013

Next up

Hej bloggen!


Nu er jeg endelig færdig med eksaminer og kan trække vejret lidt igen. Jeg var til mundtlig prøve i mit projekt i går og det gik helt fint, bedre end forventet faktisk. Nu står næste udfordring på programmet - modeuge! Jeg er fashion week virgin og aner slet ikke hvad jeg går ind til, men jeg glæder mig rigtig meget! Jeg flyver mod København på tirsdag og skal til nogle forskellige shows i løbet af ugen. Hvilke shows det er skal I nok høre mere om senere.. Nu: tøjkrise!!!

I'm through with my finals for this semester and now I can focus on the next thing on my schedule - fashion week! I'll tell more about the shows, the outfits and the whole thing later..






2 comments:

  1. Lækker blog :-) Jeg har for resten en konkurrence kørende hvor du kan vinde et par fine øreringe. Kig gerne forbi og deltag her hvis du har lyst: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/02/konkurrence-annlil.html

    Knus Stine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak! :)
      Jeg vil da lige kigge forbi så!

      Delete

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!