Pages

11 Jan 2013

Bitches bitching about bitches being bitchy



                                                                                                                                              



Hej bloggen, lang tid siden..

Jeg har været den mest inaktive bloggertype på det sidste og ærligt talt, så er det fordi jeg ikke har været gearet til det. Her i blogosfæren er det nærmest en dødssynd at være lidt nede eller i dårligt humør. Der skal helst langes nogle søde smil og rosenrøde ord over disken og hvis man ikke har noget "fab" at sige, så skal man helst holde sin mund. Og jeg vil sgu heller ikke belemre jer med en masse negativitet, for det er der ikke nogen, der får noget som helst fedt ud af, men en gang i mellem er man bare lidt blue eller lidt bitchy og det er altså også okay! Jeg er blevet ramt af det-er-mørkt-og-koldt-og-januar-syndromet og er altså lidt nede med flaget for tiden. Eksaminer, gråvejr og post-decemberstress er en del af ligningen og inspirationen og overskuddet blev krøllet sammen med gavepapiret eller forladt på bunden af et champagneglas. Det kommer igen - det gør det altid, men lige nu er jeg lidt den bitchy type, så jeg tager mig lige en time out til jeg har noget smart at sige igen. Jeg håber I har det godt derude og ikke har fanget januar-syndromet lige som mig.. 

No comments:

Post a Comment

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!