Pages

7 Dec 2012

Tracks of the Day

Puuh, sidder med næsen dybt begravet i undersøgelser, artikler og teorier.. Jeg skriver nemlig eksamenprojekt. Det skal afleveres om små to uger og handler om social tillid og etnicitet. Bum! Derfor er jeg heller ikke voldsomt aktiv på bloggen lige for tiden, da der er en del af se til. Men jeg tog da en lille pause fra skriverierne i går aftes for at se Gaffaprisen 2012 og hold nu op... Det var det mest utjekkede og kaotiske show jeg nogensinde har set og hvor var det fedt! Alt gik galt, men humøret var højt og alle kikserne ledte til en løssluppen og laid back stemning, som faktisk virkede ret godt. Det var da også ekstra sjovt at se, da mange af dem der optrådte er folk jeg kender. Static fyrede op for et pissefedt show (as usual) og Eaggerstunn var kongefede! Og så synes jeg det var helt vildt fortjent at Klumben og Raske Penge fik sig nogle priser, omend den ene var lidt fejcastet.. Jeg mener, årets hip hop plade? Really? Men hvad fanden, en pris er en pris og tillykke for faen! I forbindelse med alt dette kommer her lidt dansk musik til weekenden, der står for døren og dagens "Track of the Day" kommer i en lidt mere poppet udgave end normalt her på siden.. Enjoy! 

I'm writing my project for my upcoming finals as we speak, so I'm a little incognito at the moment, but here's some Danish music to go along with weekend! Enjoy!


6 comments:

  1. Jeg elsker den der "ikke mere tid". Den er så fed! :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, den er super fed, meget catchy! Og Shaka er skide dygtig! :)
      Jeg synes dog, at en del af hans charme og talent går tabt i produktionen. Det er lidt for pænt og finpudset til min smag, men helt klart et godt nummer :)

      Delete
  2. Held og lykke med din opgave! Hvis det kan hjælpe lidt, så følger dig din blog nu! :)

    Knus og kram

    www.amydyrholmkristiansen.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak for det! :) Det er altid dejligt med nye læsere! Jeg skal nok også kigge forbi din blog, når jeg har lidt tid til overs. :)

      Delete
  3. Replies
    1. Ja, det synes jeg også! :)
      Lille fun fact - tjek Raske Penge i starten af Lever For Dig ;)

      Delete

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!