Pages

2 Dec 2012

The path to the dark side

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at booke en tid, så jeg kan få lavet min tatovering færdig og det sker i morgen! Jeg skal et smut til Vejle, men jeg rejser gerne nogle kilometer for det. Den er lavet af Josh, der normalt arbejder i Hellerup shoppen i Iron & Ink og jeg glæder mig som et lille barn glæder sig til juleaften! Min langsigtede plan er et helt sleeve i Star Wars tema, men blæk er en dyr passion og regningerne skal jo betales... 

Har I nogle tatoveringer eller har I planer om at få nogen?

I'm going to get my tattoo finished with some colour tomorrow! Do you guys have any or are you thinking about getting some?

The sketch

Brand new and hella sore!

Mr. Vader healed and just as addicted to caffeine as me..

No comments:

Post a Comment

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!