Pages

5 Dec 2012

Roses are red...

Som jeg nævnte, så var jeg et smut i Vejle i mandags for at få lagt farver i min Darth Vader tattoo. Jeg trodsede de snestormslignende vejrforhold og hoppede på et lyntog fra Aalborg og ankom ca. 2 timers tid senere til Vejle, fandt shoppen og fik varmen. Jeg får altid bygget smerten op psykisk til at være meget værre end det egentlig er. Ja. det gør ondt! Folk, der siger andet lyver, men så slemt er det heller ikke. Min første, en fredsdue på mit venstre skulderblad, var piece of cake, så Vader har bestemt gjort mere ondt. Men Josh er blid (no dirty references intended!) og efter et stykke tid fik jeg vænnet mig til det. Det var en skide hyggelig dag og jeg er super glad for resultatet! Jeg sad vel i ca. 4 timer inkl. nogle nikotin/koffein pauser. Hjemturen var ikke særligt tillokkende. Intercity tog i snevejr, med forsinkelser og larmende børn. Og så lige på apoteket efter panthenol, med en halv times kø. Jeg var helt klar over at det ville gøre ondt dagen efter. Det er jo et sår. Men helt klar over det var jeg så ikke alligevel.. For hold op, hvor blev jeg lige pludselig en pylrerøv! Bare spørg min kæreste - han var godt træt af at høre på mig i går! Hele min underarm var rød, hævet og varm og det føltes lidt som om nogen var gået amok med et baseballbat - kun på min venstre arm. Den har det dog bedre i dag. Knap så rød, knap så hævet, knap så varm. Og så tænkte jeg, at I lige skulle have lov til at se resultatet! Kys!

My Darth Vader tattoo, now with colours! Kisses!


No comments:

Post a Comment

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!