Pages

9 Nov 2012

Train of Thoughts



                                                                                                                                             






















Kender I det, når man bare slet ikke hænger sammen? Når man går ind i et andet rum og glemmer hvad det lige var man skulle derinde og ikke kan huske hvad man lavede for to minutter siden? Sådan en dag har jeg i dag... Jeg har haft problemer med at sove de sidste par nætter, hvilket jeg desværre ikke kan sige er noget nyt. Jeg har lige så længe jeg kan huske haft et meget anstrengt forhold til det med søvn. Udover at jeg er en natteravn og elsker de mørke timer af døgnet, så sker der noget oppe i mit hoved, der forhindrer mig i min ZzZzzzZZz-tankebobbel. Mit tankespind har sin egen vilje og leder mig ofte ud i mærkelige overvejelser og spørgsmål i de sene timer. Jeg kan godt lide at lade tankerne få frit løb, men ikke når det er på bekostning af min nattesøvn. Mine søvnløse nætter leder til forsømmelse af studiet og andre af hverdagens gøremål og giver minus på overskudskontoen. Da jeg vågnede i morges (læs: formiddag!) var den konto virkelig i røde tal, så for at få rettet en smule op på den har jeg gjort hele lejligheden ren og læst en masse. Jeg vil ikke noget særligt med dette indlæg - dette er bare en del af min tankestrøm jeg ville dele med jer.. Er der andre, der har det på samme måde? 

Nu vil jeg ryge en smøg og glæde mig til at få en sød veninde på besøg til noget vino senere.. Kys! 

I'm having one of those days where I'm completely out of function. A bad sleeping pattern leads to neglect of my study, so my conscience is clouded and to get that cleared up I've spent the day cleaning and studying my butt off! Do any of you guys know that feeling? Later a good friend is coming over for some wine! Kisses!

2 comments:

  1. Ah ja, kender alt for godt de der perioder. Jeg bøvler også nogle gange med at falde i søvn. Især når der er travlt på studiet osv.

    Jeg gad sgu godt kende et trick, der kunne få én til at sove sådan bang! Sig lige til, hvis du finder det :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det kan simpelthen være så frustrerende.. Man vil jo gerne bare kunne sove og vågne op veludhvilet og klar til kamp!

      Hehe ja, et lille trick ville være skønt! Jeg siger til hvis jeg finder på noget ;)

      Delete

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!