Pages

31 Oct 2012

Tirsdags Top 5

Som lovet kommer her sidste uges Torsdags Top 5, der for nu er blevet til en Tirsdags Top 5. Denne gang inspireret af den skønne Jenna Marbles (girlcrush!!) og hendes video om ting hun er virkelig dårlig til.. 
Hit it!

1. Det der med at komme til tiden




                                                                                                                                             













Om det så er skole, aftaler eller noget helt tredje, så er det bare ikke min stærke side..
Jeg har endda veninder, der er sådan "Nå ja, men sådan er du bare.. Du kommer og går efter dit eget tempo." Haha, bum!

2. At synge






                                                                                                                                                 














Jeg ville så gerne, men det bliver bare aldrig en realitet!
Jeg elsker at synge og giver den ofte hele armen derhjemme - crazy-asian-karaoke-style!
Men offentligheden slipper dog, for kønt er det ikke!

3. At have hæle på






                                                                                                                                           













Jeg elsker høje hæle og ejer 1899032 par. Plus/minus. Men jeg er bare ikke særlig god til at få dem brugt. Når jeg så endelig bevæger mig ud på "stylterne", så går der ca en time og så er de sgu røget af til fordel for de sneaks jeg havde med i tasken. (Snyd!)


4. At have tømmermænd






                                                                                                                                             












Når jeg en sjælden gang imellem hælder en masse alkohol indenbords, så har jeg en fest! Jeg kan godt lide at drikke mig fuld og have det sjovt med en masse søde mennesker, men jo ældre jeg bliver, jo værre bliver de der tømmermænd! Revenge of the Hangovers! Jeg bliver verdens mest ynkelige menneske og jeg er sikker på, at jeg er ved at dø. Sådan for alvor.. Hver gang!! 

5. At pakke






                                                                                                                                           








Det er fuldstændig irrelevant om jeg skal afsted i en måned eller en weekend - jeg pakker altid aaaaalt for meget. Jeg kan simpelthen ikke gøre for det! 












Hvad er du virkelig dårlig til?




Kisses!

No comments:

Post a Comment

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!