Pages

29 Oct 2012

Løgn og Latin

Hey, sagde hende bloggertypen der ikke noget med, at hun var tilbage på sporet?!
Og jo, det gjorde hun sgu og hvor var det bare en stor fed løgn!

Bedst som jeg var klar med indlæg og løjer, ja så ville Blogger bare ikke som jeg ville.. 
Og lige meget, hvor meget jeg skulede ondt, stampede i gulvet og krydsede armene i trods, så var der no mercy! 

Men nu virker det som om at Blogger er kommet sig over sin PMS og er klar til at samarbejde igen. Jeg har nogle indlæg til jer og da I (igen!) blev snydt for Torsdags Top 5 i sidste uge, så tager vi den da bare i morgen og laver den til en sød lille Tirsdags Top 5 i stedet for! (For det kan jeg nemlig godt, da det er mig der er enevældig diktator på denne hersens blog-ting, muha!) 

Og i mellemtiden kan I jo kigge lidt på hende her!


No comments:

Post a Comment

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!