Pages

29 Aug 2012

10 små

Af mangel på selvstændige og innovative påfund (de skal nok blive glade for mig på uni) har jeg tyvstjålet idéen med ti mærkelige facts om mig selv, fra den skønne Miss Jeanett
Så.. Here we go:


Jeg spiser ikke svinekød. Ikke af religiøse grunde, men simpelthen fordi jeg ikke kan lide det.

Jeg har været rundt omkring når det gælder sport. Har spillet tennis, badminton, fodbold, dyrket springgymnastik, redet, svømmet, bokset og gået til mange forskellige slags dans. Dans er da også det der har været det gennemgående. Har endda danset klassisk ballet.

Jeg er en fjerdedel nordmand.

Jeg har lyttet meget til metal – mest dødsmetal og black metal.

Jeg ELSKER Star Wars (okay, den havde i måske luret…) og andre smånørdede ting.

Jeg hader peberfrugt.

Jeg elsker at synge og gør det meget, dog ikke offentligt (særlig tit) da det ikke lyder helt genialt.

 Jeg er virkelig ikke særlig god til det med romantiske komedier.

Jeg kan stort set hver eneste replik i Ringenes Herre filmene. Min kæreste ryster altid lidt på hovedet af mig og griner når vi ser dem, for jeg kommer altid til at sidde og "snakke med."

Jeg er en grammatik-nazi! De værste fejl er at bytte rundt på ”sku” og ”sgu” eller ”for” og ”får.” Men jeg prøver virkelig at beherske mig – folk bliver så irriterede ;)

There you are.. Nu kender I mig en smule bedre.. Skræmmende.. ;)
Kan I genkende nogle af tingene fra jer selv? Eller hvad er jeres særlige sider? 


No comments:

Post a Comment

Every comment is highly appreciated - it makes this whole thing even more fun!